هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلضحك من نوع خاص Call_m11دخول

ضحك من نوع خاص

كاتب الموضوعرسالة
emy2002
عضو نشيط
عضو نشيط
emy2002

ضحك من نوع خاص Empty
مُساهمةموضوع: ضحك من نوع خاص   ضحك من نوع خاص Emptyالثلاثاء يناير 18, 2011 8:22 pm

سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قا...بلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا ...........تيت
ـ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لم يبق على موعد الامتحانات سوى عدة أيام حين اتفق أربعة من طلاب إحدى
الكليات على قضاء يومين أوثلاثة أيام في منطقة نائية للاستمتاع لاعتقادهم أنهم سوف يعودون بذهن
صاف قادر على الإجابة على
>
الأسئلة وهناك أغرتهم مناظر الطبيعة الخلابة فتأخرو ا و وجدوا أنهم لن
يتمكنوا من حضور الامتحان الأول
>
ففكرو ا في حيلة يخلقونها لأستاذهم كي يعيد لهم الامتحان في يوم لاحق
وبالفعل اخبروه بعد عودتهم أن أحد
>
إطارات سيارتهم انفجر في طريق العودة ليلا في مكان مظلم وخال من
السكان واضطروا إلى الانتظار
>
لليوم التالي لإصلاح الإطار...وافق الأستاذ على تأجيل الامتحان لهم
...وفي اليوم المحدد للامتحان طلب
>
الأستاذ من الطلاب الأربعة أن يجلس كل منهم في زاوية من قاعة الامتحان
بحيث لا يستطيع أحدهم رؤية
>
ما يكتبه زميله وفوجئ الأربعة بورقة أسئلة
>
تتضمن الأسئلة التالية:
>
1.أي إطارات السيارة الأربعة أنفجر؟
2.كم كانت الساعة وقت حدوث الحادث؟
3.من منكم كان يقود السيارة في ذلك الوقت؟

الإمضاء..
>أستاذ زكى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

واحد راح يشتري عربية .لقى كل العربيات غالية عليه.بعدين لقى عربية قديمة و عليها تراب كتير بس سعرها مناسب.صاحب المحل قال له العربية دي فيها ميزة هايلة.بص كدة ..وقام مسح بإيده التراب اللي عليها قام طلع منها عفريت .قال له :شبيك لبيك تطلب إيه؟ قال له هات شاي للبيه حالاً..في لحظة كانت كباية الشاي قدام الراجل .قام اشترى العرب...ية فوراً و ساقها و طلع بيها على حتة أرض فاضية و قام نزل و مسح التراب اللي علي العربية. قام طلع له العفريت. قاله عايزك تبني لي هنا قصر كبير فيه جنينة و حمام سباحة و ملعب تنس و..... قام العفريت قال حيلك حيلك إنت فهمت غلط .. أنا شاي و قهوة بس .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ضحك من نوع خاص
صفحة 1 من اصل 1